25 Kasım 2010 Perşembe

Mavericks 111-103 Thunder


Artık o kadar klasik bir senaryoya büründü ki Dallas maçları, hani izlemesek de senaryoyu az çok tahmin edebiliriz. Yine aynı tipte bir maç. Maçın hemen başında öne geçme, ardından gelen 2 periyotta bocalama ve maçın sonunu iyi oynayarak ve geri gelerek kazanmak. Aynı dünkü maçta böyleydi ve back-to-back'in ikinci ayağı olan, Oklahoma deplasmanından 3 puan ile dönüyor takım.

İlk önce Tyson Chandler ile ilgili görüşlerimi yazayım şuraya da rahatlayayım baştan. Dün öyle bir pivot izledim ki sahada, ben Mavericks'i takip ettiğim, 2002 senesinden beri böyle bir pivot istatistiği görmedim. (Ya da bir kez Dampier da görmüştüm sanırım yanlış olmasın, 2003-2004 senesinde 26 ribaund çekmişti.) Hemen  yazıyorum yaptıklarını, Mavericks'de bir pivotun 17 sayı, 18 ribaund yaptığını kolay kolay ne gördüm, ne de işittim bunca zamanda, gerçekten helal olsun diyorum. Ribaundlarının yanında, boyalı alandan da Kidd sayesinden sayılar bulabilmesi, karşı takımın savunmasının açılmasını engelliyor, bu önemli bir artı.

Nowitzki'ye gelelim. Dünkü 42 sayısından sonra, Kevin Durant'in ardından 25.8 sayı ortalaması ile, sayı krallığında 2.'liğe oturmuştu. Dün akşam da, yine son periyot büyük bir gayret göstererek, 34 sayı bıraktı Thunder potasına. Sayı krallığında 2.'liğe, şuta dayalı oynarak ve saha içinde %53 isabet oranı tutturarak ulaşması, çok önemli ve zor bir iş bana kalırsa, bir tebrik de ona geliyor. Serbets atışlarda da dün 14/15 gibi harika bir yüzde tutturarak, kendi normlarına dönüş sinyalini verdi gibi.

Dün akşam ilk yarıda Caron Butler'ı çok beğendiğimi söyleyebilirim. Aslında baktığımıza zaman, şut tercihleri tartışılabilir olsa da dün el üstünden soktuğu şutlarla kendine gelebileceğini düşünmekteydim ancak ilk yarıda 15 sayı kaydetmesi, kendine güveni gelebilmesi ve takıma farklı bir opsiyon olma açısından sevindirici olsa da, maç sonuna kadar da 15 sayıda kalması düşündürücüydü.

Çok önemli maç var önümüzde şu an. Bu iki maçı da kazanarak, bu haftayı bitireceğinden şüpheliyim Mavericks'in, ancak kesinlikle izlenmesi gereken 2 maç oynanacak. Cuma akşamı yine back-to-back'de takım ve ilk ayak San Antonio'da, Spurs ile Texas derbisi. TSİ 03.30'da.

Maçın Özeti:

Hiç yorum yok: