27 Aralık 2011 Salı

Kötü Başlangıç | Heat 105-94 Mavericks


Maçı maalesef çok izleyemedim, 3. çeyreğin sonlarına doğru yetiştim. Dirk hazır değil gibi istatistiklere baktığımda. Bir de üzerine 5 numara oynamış sanıyorum genel olarak ama bu böyle devam etmemeli. En son 5 numara oynadığında 67 galibiyetli takım Warriors karşısında rezil olmuştu. Bu takımın pivot eksikliği büyük ölçüde var. Chandler'ın geçen sezon ki yaptığı etkiye yakın bir şey bulmak onun yokluğunda çok zor olacaktır. Ben yine de Dirk'ün pivot olarak gitmeyeceğini düşünüyorum optimum formülü buluruz elbet ama yine de Chandler'ın geçen seneki yaptığı savunma etkisini bulmak zor olacak. Her şeye rağmen ben yine fikrimin arkasındayım, iyiki imzalamadık bu yolu izledik. Fakat her şeyden öte Nowitzki'nin 4 oynaması lazım istisnasız, bu da net. Önümüzdeki maç, bu gece TSİ 03.30, AAC'de Nuggets ile.

Maçın Özeti:

 

PS: Farkındayım, kısaca geçiştirdim yazıyı. Aslında çok yazılacak şey var takımla alakalı. NBA temposu yoğun zaten, 1,8 günde 1 maç oynanıyor. Bunların üzerine benim okul da koşa koşa final dönemine giriyor. Çok yoğunum, bir süre elden geldiğince, kusura bakmayın.

Hiç yorum yok: