21 Temmuz 2010 Çarşamba

Dampier Gitti, Chandler Geldi

Sonunda Dampier efendiden kurtulduğumuz için çok mutluyum. Takas şu şekilde; Tyson Chandler + Ajinca = Dampier + Matt Carroll + Eduardo Najera. 1 hafta kadar uzak kaldım netten, Detroit hamle yapacak mı Rip ya da Tayshaun konusunda bilmiyorum Chandler'a karşılık fakat pek sanmıyorum bu saatten sonra. Ama kontratı falan umrumda değil, Dampier'dan kurtulmak başlı başına bir kocaman büyük bir artı bizim için. Chandler'ın 28 yaşında ve kontrat sezonunda olduğunu düşününce, alacağı adam gibi son kontrat olacağı için bu sene extra bir oyun ortaya koyabilir. Umarım sakatlık sorunları çok baş ağrıtmaz sezon içinde. Yine de Haywood'lu, Chandler'lı pota altı, hücum bakımından çok zengin olmasa da, savunma açısından gerçekten güzel oldu bence. Bir de 88'li Ajinca da garbage time'da süre bulacak, genç bir pivot. Geçen seneki dar olan, uzun rotasyonumuzu genişlettik diyebiliriz böylece.

Benim aklımı kurcalayan esas şey, adam gibi bir şutör yok hala takımda maalesef. Şu an için en büyük problem bu gibi gözüküyor. Kullanmadığımız bir mid-level mevcut hala elimizde, ancak piyasadaki adam gibi serbest oyuncular da bir bir imzalıyor takımlarla. Eğer bu olmazsa, aynı poziyonlarda oynayan Shawn Marion, ya da kontrat sezonunda olan Caron Butler'dan birisinin de takas edilecebileceğini düşünüyorum şutör almak için. Neyse, takas hayırlı olsun.

Hiç yorum yok: