22 Nisan 2010 Perşembe

Spurs 102-88 Mavericks

Dün gece saat 12'de İzmir'e otobüsüm vardı İstanbul'dan. Tüm çabalarıma rağmen bir gün daha erteyemedim bileti. Erteleme isteğimin sebebi ise gece Mavericks-Spurs serisinin 2. maçı olmasıydı. Ancak bilet alma işini bile son dakikaya bırakan bir tip olduğum için çarşamba gecesine bile zar zor bilet bulmuştum. Neyse yol yaklaşık 8 saat civarı sürüyor İstanbul'dan İzmir'e. 12'den, 4.30'a kadar uyuyabildiğim kadar uyuyayım diyorum, sonrasında maç takibine geçmek var aklımda. Susurluk'ta mola vermeye yakın maç başladı. Otobüs'ün wireless'ı o kadar yavaş ki anlatamam, sabrım taştı box-score'un güncellenmesini beklerken, kapadım laptopı. Aldım telefonu elime. Tüm kontürlerimi, yani daha doğrusu yeni haliyle Liralarımı feda etmeye hazırdım. Telefondan Auto-Refresh'e de aldım, Play-by-Play'den sanki maç izliyormuş büyük bir ciddiyetle Mavericks'in sayı hanelerini artmasını bekledim ancak ben ne kadar çok istedikçe Spurs'ün taksimetresi yazıyordu paso ve maalesef maçı da izleyememenin verdiği tatsızlıkla da telefonun internetini kapıyordum saat sabah 8'e doğru.

Eve geldim, bütün maç yazılarını, videoları taradım ve harbiden rezalet oynamışız hücumda. %35 ile hücum etmek nedir karşındaki takım Spurs olsa bile. San Antonio mükemmel iş yapmış sahada, güzel savunmamnın yanında Nowitzki'nin de tüm ritmini bozmuşlar (9-24 saha içi). Kidd de bugün gününde olmayınca yenilgi kaçınılmaz olmuş. Spurs, maça fırtına gibi başlamıştı ancak toparlanıp dengeyi kurmuştu Mavericks. Son çeyrek sanıyorum skoru 89-84'e getirmişti Dallas, ahanda maç geliyor demiştim tam o an. Fakat 25 sayı, 17 ribaunt yapan Duncan ve 2. maç daha fazla sorumluluk alan R-Jeff izin vermedi buna ve kesinlikle kazanması gereken maçı kaybediyor Buzağılar. Avantaj her ne kadar Spurs'e geçmiş olsa da hiçbir şey bitmiş değil daha. Normal sezonda en iyi deplasman derecesi Mavericks'teydi bu yıl. San Antonio maç çaldıysa, bunu Dallas'ın da yapacağını düşünüyorum ve yapacaklardır da. Tek kötü taraf ıbaskıyı hisseden takım biziz şu anda. Önemli olan bunun üstesinden gelebilmek.

Hiç yorum yok: