29 Haziran 2010 Salı

Dominique Jones

Bir önceki postumda yazdığım gibi, draft gecesi 3-4 numara oynayabilen bir oyuncu alacağımız ya da bir şekilde ilk tura çıkabileceğimiz de yazılıyordu. Genelde de swingmanler ile workoutlara çıktı Dallas. Fakat Mark Cuban, Memphis'e 3 milyon$'ı basarak, 25. sırayı kaparak, oradan da South Florida'dan Dominique Jones'u kadromuza kattı. Fena bir tercih olduğunu düşünmüyorum. Takımda Rodrigo Beaubois'yı da düşününce 2 numara rotasyonumuz epey gençleşti ki Caron Butler gibi 3'ten 2 oynayan bir takım için mantıklı bir seçim. Bir yerde biraz Rodney Stuckey ve biraz Dwyane Wade tarzı bir oyunu olduğunu okudum, hatta Carlisle söylemiş bunu sanıyorum. Youtube'dan baktım biraz vieolarına bileği baya düzgün gibi duruyor, boş üçlükleri değerlendirebiliyor. Bu da büyük bir artı. Aşağıya bir tane videosunu koyuyorum. Ayrıca 50. sıra seçimi olan Solomon Alabi'yi ise, para ve 2013 2. tur seçimi karşılığında Toronto'ya gönderdi Mavericks.

Hiç yorum yok: